Dying Light: The Beast Deluxe Edition
Ta Dying Light: The Beast-upplevelsen till nästa nivå med Deluxe Edition. Du får det officiella soundtracket, skrivbordsbakgrunder och Castor Woods Prepper-paketet, samt en detaljerad turistkarta som visar platser som är värda att utforska.