Docked - New Horizons Pack
Ta din Docked-upplevelse längre med "New Horizons"-paketet! Få tillgång till DLC 1 och DLC 2 som kommer sommaren 2026, med nya maskiner, ytterligare milstolpar – var och en med en rad nya jobb och flera infrastrukturuppgraderingar för att utöka din verksamhet. Paketet ger dig även omedelbar tillgång till en Premium Terminal Tractor på dag 1.