Docked - Contraband
Port Wake är på väg att erkännas som internationell hamn när en smugglingsskandal plötsligt skakar om allt. Återupprätta hamnens rykte i det sista DLC:t genom att bemästra den nya gaffeltrucken, röntgenskanna skeppslast och upptäcka olagliga varor så att de inte slinker igenom tullen. Ta dig an tolv nya jobb och ett berättelseuppdrag för att bevisa att Port Wake hör hemma bland världens viktigaste hamnar.