Docked
Om Docked Bygg upp Port Wake efter en förödande orkan. Utför kontrakt, lås upp nya maskiner och utöka din infrastruktur. Två sätt att spela: Kampanj – Docked är en realistisk hamnsimulator. Ta kontroll över lyftkranar, portalkranar, terminaltraktorer, staplare och grensletruckar – alla med autentiska köregenskaper, autentisk skala och autentisk fysik. Fritt läge – Utforska ett nytt läge utan uppdragsbegränsningar och lasta av skepp och tåg. Kör kraftfulla maskiner Från kolossala fartygskranar till rejäla, tunga traktorer – ta kontroll över en flotta av kraftfulla maskiner som är särskilt utformade för att uppfylla dina kontrakt. Spänn försiktigt repen för att flytta råmaterial och optimera viktfördelningen på flakvagnar. Navigera varsamt ömtåligt gods genom trånga utrymmen med små felmarginaler. Skapat med realistisk storlek, skala och exakt hantering i fokus, får du en förstahandsupplevelse av vad det innebär att arbeta i en hamn. ”Port Wake” kallar Fordonens precision är avgörande för dina återuppbyggnadsinsatser. Teckna nya kontrakt för att bygga upp dina resurser, och utför sedan högprioriterade fraktkörningar för att uppfylla dina åtaganden. När slitage börjar tynga ner din utrustning måste du utföra reparationer för att hålla verksamheten igång. I Docked är varje uppdrag en viktig pusselbit i din vardag. Fritt spelläge Välj kontrakt från surfplattan, lasta på och av containerfartyg, flytta gods mellan skepp, lager och tåg, ändra väder och tid på dagen – allt detta utan kampanjens begränsningar.