Devil May Cry HD Collection
De populära actionspelen Devil May Cry, Devil May Cry 2 och Devil May Cry 3 Special Edition gör comeback i en samling! Som den ultimata demonjägaren Dante slår du följe med karaktärer som Trish, Lady och Lucia i otrolig action som för första gången renderas i full 1920 x 1080 HD och supersmidiga 60 fps!