Deceit 2
Deceit 2 är ett socialt skräckspel online. Sprid skräck som Skräckinjagande, lek detektiv som Oskyldig eller skapa kaos som Förbannad. Fångad med vänner och främlingar: vem kan du lita på ska hjälpa dig fly? TEAMEN DEN OSKYLDIGA: ÖVERLEV OCH FLY - Håll dig vid liv och överlista de skräckinjagande – eller möt ett grymt öde. - Lös uppgifter runt om på kartan för att komma närmare nyckeln som låter dig fly. - Undersök misstänkt aktivitet och håll ett öga på vad dina medspelare har för sig. DEN SKRÄCKINJAGANDE: BEDRA OCH DÖDA - Omvandla och avrätta andra spelare för att minska antalet Oskyldiga. - Aktivera blodaltare i hemlighet för att låsa upp starkare krafter. - Manipulera och vilseled dina fiender så att de vänder sig mot varandra. DEN FÖRBANNADE: STÖR OCH FÖRVIRRA - Bedra såväl Skräckinjagande som Oskyldiga och undvik misstankar. - Bli en sann företrädare för kaos och utnyttja din förbannelse för att vinna spelet på ditt sätt. - Varje förbannelse låter dig ta dig an spelet på ett unikt sätt. BEMÄSTRA RITUALEN - Klättra i graderna i Ascension för att bli en fulländad Bedragare. - Lås upp nya föremål och Mutationer som skapar unika spelstilar och -strategier. - Utöka din garderob med episk kosmetika för karaktärer och föremål.