Construction Simulator - Titanium Upgrade Pack
Construction Simulator – Titanium Upgrade Pack erbjuder den mest omfattande Construction Simulator-upplevelsen i form av ett DLC-paket till specialpris jämfört med att köpa allt innehåll separat. Både Year 1 Season Pass och Year 2 Season Pass, samt Kramer Pack, Car & Bobblehead Pack och Customization Kit ingår i det här paketet. Du kan alltså se fram emot många fler byggmaskiner från både kända och nya tillverkare i Construction Simulator-serien, en mängd underhållande kampanjer, en helt ny karta och massor av kosmetiska föremål. Genom att köpa det här paketet lägger du till följande innehåll i ditt grundspel: – Kramer Pack – Car & Bobblehead Pack – Customization Kit – Year 1 Season Pass o Year 1 Season Pass Helmet & Sticker o JCB Pack o Cosmetic Pack #1 o Airfield Expansion o SANY Pack o Spaceport Expansion o Cosmetic Pack #2 - Year 2 Season Pass o Year 2 Season Pass Pickup Truck o Liebherr Pack o Stadium Expansion o Brand Pack med 6 maskiner (ej utannonserat ännu) o Cosmetic Pack #3 (ej utannonserat ännu) o Machine Pack (ej utannonserat ännu)