Med Cosmetic Pack #3 kan du vara skyddad och se fantastisk ut samtidigt som du får jobbet gjort! Detta DLC lägger till två anpassningsuppsättningar till ditt Construction Simulator-spel: välj uppsättningen med dinosaurietema med matchande skyddsglasögon, hjälm och hörselkåpor för att få till en förhistorisk atmosfär på jobbet. Eller se till att du bibehåller vätskebalansen genom att välja en dryckeshjälm som levereras med två burkar uppfriskande läsk samt matchande hörselkåpor och skyddsglasögon.