Construction Simulator - Stadium Expansion
Klara, färdiga, mål? Sakta i backarna, spännande fotbollsmatcher kräver en lika imponerande arena! Och med Stadium Expansion för Construction Simulator får du möjlighet att bidra med din egen del i skapandet av en stadion och dess tillhörande anläggningar. Detta DLC innehåller en underhållande berättelsekampanj med fem uppdrag samt sex generiska uppdrag, vilket ger mer än 30 timmars roligt byggande på den europeiska kartan i ditt spel. Det centrala i Stadium Expansion är byggnationen av själva arenan från grunden, vilket innebär att ordna en gångbro och olika läktare, bygga VIP-lounger och entré, samt att få planen på plats i det episka landskapet inuti den färdiga arenan.