Cobalt
Skjut, volta, slå och hoppa dig fram till slowmotionseger i Cobalt, ett action- plattformsspel från Oxeye Game Studio. Axla rollen som en mystisk cyborg övergiven på en ännu mer mystisk planet i vår enspelarkampanj, eller spela med kompisar i en uppsjö olika samarbets- och tävlingslägen. Det erbjuder otroligt mycket nöje. Spelet finns på engelska, franska, italienska, spanska och tyska.