Cloudpunk - XBS/X
I den sprudlande cyberpunkstaden Nivalis kommer din första natt som leveranschaufför för Cloudpunk att se dig träffa och interagera med en mångfaldig samling människor, AI och androider, var och en med sin egen berättelse att berätta. Ditt namn är Rania. Detta är din första natt som du jobbar för Cloudpunk, det halvlegala leveransföretaget baserat i det sprudlande staden Nivalis. Du förflyttar dig överallt, från Märgen nedanför till spirorna som sticker igenom de grå molnen högt ovanför innan de skrapar kanten på troposfären. Inget leveransjobb är alltför farligt, och ingen är snabbare än en Cloudpunkchaufför. I det här historiebaserade cyberpunkspelet kommer du att träffa ett brett spektrum personligheter, inklusive androider, AI och skrupelfria människor på varje nivå i samhället. Alla har en historia, och under loppet av en natt i Nivalis kommer allt att förändras.