Bus Bound - Deluxe Edition
Deluxe Edition av Bus Bound innehåller grundspelet samt Horizon Speed 40ft – en buss i retrostil från förr, samt tre retroutseenden! Köp Deluxe Edition så får du Bus Pass, som ger dig tillgång till tre innehållsexpansioner så fort de släpps! (De förväntas släppas 2026.)