Bus Bound - Bus Pack
Busstillägget Let’s RIDE ger spelaren tillgång till två nya bussar – K9MD och K11M från elfordonsspecialisterna RIDE, den amerikanska avknoppningen av BYD. RIDE K9MD: RIDE K9MD 40’ är 12,5 m lång, 2,6 m bred och har en svängradie på 13,3 meter, vilket gör den till en favorit i kollektivtrafiken och på universitets- och företagsområden. RIDE K11M: RIDE K11M 60’ är 18,5 meter lång och 2,6 m bred med en dragspelskonstruktion för optimal transport av många passagerare, vilket gör den perfekt för kollektivtrafiksystem med stor volym. Flytta stora mängder passagerare genom staden med hållbarhet i åtanke.