Breakdown
Fast i ett mysteriskt laboratorium och utan något minne av sitt tidigare liv, blir Derrick Cole varse vilka krafter han besitter, när han tvingas kämpa för sitt liv mot en ostoppbar militärisk falang och en armé av övermänskliga nära nog oövervinneliga krigare! Breakdown är ett spännande förstapersonsspel med en blandning av action och äventyr, där närstrid och sofistikerade vapen kombineras med en intensiv handling och fantastisk grafik. Följ med på den nervkittlande jakten på sanningen!