Bless Unleashed: Ultimate Founder's Pack
Få ett försprång och bli en av de första att kliva in i Lumios värld med Bless Unleashed: Ultimate Founder's Pack! Detta Founder's Pack låser upp spelet 15 dagar före lanseringen, en exklusiv Founder’s-titel, unika riddjur, med mera! De som har köpt Ultimate Founder's Pack kan spela Bless Unleashed den 26 februari, 2020 10:00 PST. Ultimate Founder's Pack innehåller: 15 dagars försprång till Bless Unleashed Exklusiva Founder's-titeln "Pyreborn" Tre episka riddjur - "Ivory Unicorn" - "Ironclad Rhino" - "Inferno Stallion" Två episka kostympaket - "Gilded Enforcer" - "Crimson Slayer" Episka "Crimson Weapon"-satsen 90 dagars Valor Perks (dagliga Lumena-belöningar och bättre buffar i spelet) 2 000 Lumena Två extra karaktärsplatser Bless Unleashed är nästa generations stora action-MMORPG och det kommer först till Xbox One. Res runt i en levande, bestående värld för att ta dig an – och överleva – de våldsamma, dödliga monster som lever i detta otämjda landskap. Välj en av fem klassiska klasser, var och en med sin egen kombodrivna stridsupplevelse som specialdesignats för onlinespelande. Samla ihop ditt party för att utforska och överleva en mycket detaljerad värld full av farliga bestar och gudomliga hemligheter. Bless Unleashed släpps den 12 mars 2020.