Dyk ner i Before Exit-världen med detta speciella paket med 2 spel! Innehåller: 🛒 Before Exit: Supermarket – utforska mysterierna i ett övergivet snabbköp. ⛽ Before Exit: Gas Station – lös pussel och få ljuset att återvända till en öde bensinstation. Köp båda spelen med rabatt och upplev hela Before Exit-berättelsen!