Before Exit : Supermarket
I Before Exit: Supermarket är ditt jobb som butiksanställd att stänga butiken för natten. När alla har gått hem har din chef gett dig ansvaret att låsa. Kan du hantera det? Spelet kombinerar roguelike-element med logiska gåtor och walking simulator-genren för att skapa en unik upplevelse. Spela dag för dag för att hitta alla uppdrag, och kom ihåg varje uppgift innan du går hem. Se till att du släcker alla lampor, stänger alla kylar och städar det tvivelaktigt rena golvet. Men vänta – är det där utgången yoghurt? Är det en bokstav i neonskylten som inte lyser? Har någon lämnat kvar en papperslapp bakom disken? Din chef är extremt sträng, så om inte ens ett enda villkor uppfylls kommer du att mötas av den hårda verkligheten: att få sparken. Pressen är stor. Kan du hantera det? Ödet för ditt virtuella jobb vilar i dina händer.