Autopsy Simulator
I Autopsy Simulator: Dead Memories är du en medelålders obducent vars liv har gått utför. Efter din frus död och med karriären på dalande bana lever du varje dag utmattad, på gränsen till sammanbrott. Men så en dag, under en helt vanlig rutinobduktion, hittar du en relik från ditt förflutna dold i en kropp. Nu känns det som att någonting vägrar släppa taget… UTVALT INNEHÅLL Undersök kroppar och granska deras journaler för att hitta alla svar Varje fall har sin egen berättelse och varje offer sina egna hemligheter. Avslöja dem för att lösa gåtan och ta reda på sanningen om liken… och dig själv. Fall förberedda och analyserade av experter Varje fall är framtaget med hjälp av experter inom rättsmedicin för att det verkligen ska kännas som att man utför en riktig obduktion – ända in på de hemskaste detaljerna. Detaljerade skildringar av organ och obduktionsfall Kroppar, organ och skador är framtagna med enastående noggrannhet. Det ger en extremt realistisk inlevelsekänsla, men passar inte den som har svårt för den sortens bilder. En unik blandning av simulator och skräck Håll dig på tårna med fängslande spelmekanik och ett berättelseläge som får nackhåren att resa sig, eller skruva ner skräckinslagen och bli en obducentstudent i det obduktionsexklusiva läget.