Bear With Me: The Complete Collection
Bear With Me: The Complete Collection innehåller alla tidigare släppta episoder såväl som den nya föregångaren The Lost Robots. Denna samling är det ultimata sättet för spelare att uppleva serien. Mörka förhör, sarkastiska skämt och utmanande problem väntar våra hjältar när de samlar ledtrådar för att lösa ett större, mera olycksbådande mysterium. Med stämningsfull musik, en expansiv berättelse och unikt ritad animerad 2D-grafik, inspirerad av mörka kriminaldraman, tar Bear With Me med spelarna genom en emotionell berg- och dalbaneresa som kommer att avgöra våra huvudpersoners öde.