Fira tioårsjubileet av PlatinumGames två mest hyllade titlar med ett dubbelpaket med remastrade versioner av Bayonetta och Vanquish. Upplev Bayonetta-seriens uppkomst med den ursprungliga kultklassikern och actionäventyrsspelet. Utnyttja Bayonettas arsenal av färdigheter för att hacka, hugga och öppna eld mot horder av himmelska fiender. Spela som DARPA-agenten Sam Gideon i den populära sci-fi-shootern Vanquish. Utrustad med BLADE, det experimentella vapensystemet som kan skanna av och kopiera befintliga vapen, måste han infiltrera den övertagna rymdkolonin Providence och besegra legioner av fiender beväpnade med framtidens teknik.