Bayonetta
Upplev Bayonetta-seriens uppkomst med den ursprungliga kultklassikern och actionäventyrsspelet. Den förföriska Umbrahäxan reser sig från avgrunden efter att ha sovit i ett halvt millenium, utan att minnas något av sitt mystiska förflutna. Hon kastas genast in i strid och måste besegra otaliga fiender för att pussla ihop sanningen. Utnyttja Bayonettas arsenal av färdigheter, som att förvandla sig till olika djurformer, frammana demoner med håret, och hennes mästerliga skicklighet med Bullet Arts. Hacka, hugg och öppna eld mot horder av himmelska fiender i detta förtrollande charmiga actionfyllda äventyr.