Batman: Arkham Knight Premium Edition
Innehåller grundspelet och Season Pass. I Arkham-seriens explosiva slutkapitel återvänder The Scarecrow för att sammanföra en skräckinjagande grupp superskurkar som inkluderar Penguin, Two-Face och Harley Quinn. Batman: Arkham Knight introducerar Rocksteadys Batmobile, som nu kan köras för första gången i spelserien. Detta legendariska fordon kombinerat med Batman Arkham-seriens imponerande spelmekanik ger spelaren den ultimata högfartsupplevelsen i Gotham City. Säsongens Season Pass för Batman: Arkham Knight innehåller nya berättelseuppdrag, fler superskurkar som invaderar Gotham City, nya legendariska Batmobiles, avancerade utmaningskartor, nya karaktärsutseenden och nya körbara racingbanor.