Batman: Arkham Collection
Batman: Arkham Collection innehåller de definitiva versionerna av Rocksteadys Arkham Trilogy-spel, med allt nedladdningsbart innehåll, i ett och samma paket. Upplev två av de mest kritikerhyllade spelen från den senaste generationen - Batman: Arkham Asylum och Batman: Arkham City - remastrade med uppdaterad grafik. Runda av upplevelsen med den explosiva avslutningen i Batman: Arkham Knight. Bli Batman och använd en rad olika verktyg och färdigheter för att besegra Gothams farligaste skurkar, och gör sedan allt du kan för att rädda staden som Batman svurit att beskydda.