Assassin's Creed Shadows
BEMÄSTRA DEN MEST AVANCERADE SMYGMEKANIKEN I SERIEN OCH UTKÄMPA BRUTALA STRIDER ”Shadows är ett av de roligaste smygspelen jag har spelat på ett decennium” – PC Gamer Spela som den snabbtänkta shinobin Naoe och använd ljus, ljud och skuggor för att undvika att bli upptäckt. Infiltrera fiendens fästningar med många parkouralternativ, bland annat den nya änterhaken, distraherande kaststjärnor och rökbomber, och lönnmörda dina mål med din lönnkniv. Som samurajen Yasuke kan du pricka dina mål med din tysta pilbåge eller göra förödande närstridskombinationer med din katana eller naginata. DYK IN I ASSASSIN'S CREED SHADOWS UPPSLUKANDE VÄRLD ”Assassin's Creed Shadows är ett av de bästa exemplen på ett spel med öppen värld.” – IGN Kliv in i feodaltidens Japan som aldrig förr! Assassin's Creed Shadows erbjuder en hisnande öppen värld med allt från majestätiska slottsstäder till fridfulla helgedomar och vidsträckta landskap, där dynamiska årstider, skiftande väder och förstörbara miljöer påverkar dina taktiska beslut. För att få maximal inlevelse kan du spela spelet med japanska röster. UPPTÄCK DET MEST TEKNISKT AVANCERADE ASSASSIN'S CREED-SPELET HITTILLS ”Det leder till ett av de mest dynamiska, roliga och snyggaste spelen med öppen värld som jag har spelat den här generationen.” – Kotaku Ta klivet in i nästa generation med Assassin's Creed Shadows, som drivs av den uppdaterade spelmotorn Anvil. Varenda detalj är utformad för att fördjupa dig i feodaltidens Japan, från skimret av lyktor på regnvåta hustak till körsbärsblommornas prassel i vinden. ETT GLOBALT FENOMEN Feodaltidens Japan väntar såväl erfarna Assassin's Creed-veteraner som nykomlingar till serien. Gör som flera miljoner andra och upptäck ett spel som GameSpot beskriver som ”helt fantastiskt att spela”, Eurogamer.es som ”det bästa Assassin's Creed i modern tid” och GamingTrend som ”det nya riktmärket för serien”. Internetanslutning, Ubisoft-konto och Microsoft-konto krävs för att få tillgång till onlinefunktioner.