Extra stort paket med Helix-krediter (6 600) – Assassin's Creed Shadows
Det extra stora Helix-kreditpaket innehåller 6 600 av krediterna, inklusive 1 600 i bonus. De kan användas för att låsa upp extra föremål, spelvaluta, resurser med mera.