Alpine Units (Windows)
”Alpine Units”-paketet innehåller uniformer och utrustning som bärs av enheter på vintern samt en rad grova skägg! Italienska trupper njuter av vit vintercamo, medan österrikisk-ungrare knäpper upp med tunga frackar. Det finns fem mustascher och skägg, med tre ansiktsföremål, plus ett ansikte för varje fraktion. Förpackningen ”Alpina enheter” innehåller 31 föremål: - 6 Italienska uniformer - 4 Italienska huvudbonader - 6 Österrikisk-ungerska uniformer - 5 Österrikisk-ungerska huvudbonader - 3 Ansiktsföremål - 5 Mustascher - 2 Ansikten (ett per fraktion) Italienarna har en samling vita skyddsrockar över sina uniformer för varje klass. Bergsbestigaren har matchande vita byxor och benbindningar. Dessutom ingår en serie hattar och kepsar med snöglasögon. Österrike-ungrarna får fina kappor för varje klass: M1908 ”Mantel”. För att klara kylan finns det uppfällda kragar för Kaiserjäger bergsbestigare och stora Kaiserschütze skarpskytte rockar, tillsammans med nedvikta fältkappa och ”Pelzmütze” ullkepsar. Paketet innehåller fem stycken vinterigt ansiktshår, med fyra skägg inklusive de som är inspirerade av kung George V och tsar Nicholas II! Skid- och glaciärglasögon finns plus en alpin ”ekollon”-rökpipa. OBS: DENNA DLC INNEHÅLLER ENDAST KOSMETISKT INNEHÅLL.