Hole io
Välj din favorithud, ät, väx och håll dig vid liv. Tävla i flerspelarläge med upp till 4 spelare eller ät upp allt själv. Väx genom att svälja allt framför dig, oavsett om det är soptunnor, brandposter eller bilar. Bli tillräckligt stor för att konsumera ännu större föremål eller andra spelare. Ät tills ingenting och ingen står i din väg! Funktioner: - 6 kartor med olika saker att svälja - 13 animerade skins för att få ditt svarta hål att se coolare ut - 2 flerspelarlägen - upp till 4 spelare på en skärm! - ändlöst läge där du sväljer saker som faller från himlen - Powerups som dyker upp under spelets gång - Samla på klistermärken med tema - enkla kontroller så att alla kan spela - enkla regler och massor av kul!