Hole io: Warzone DLC
Med detta DLC låser du upp: - Militärkarta - General skin - Antiterror skin - Soldat skin - Barett skin - Korpral skin - Ökensoldat skin - Ingenjör skin - Sniperskin Välj din coola skin, sluk jets, oljetankar, militärbilar, flyghangar, helikopterlandningsplatser och väx till STORT!