Hole io: Ancient DLC
Med detta DLC låser du upp: - Antik karta - Apollo-skin - Athena-skin - Cyclop-skin - Hermes-skin - Medusa-skin - Poseidon-skin - Zeus-skin Välj din coola skin, sluk vaser, bodar, hus, statyer, pilastrar, amfiteater och väx till STORT!