Gräv djupt, sälj det du hittar, uppdatera din utrustning för att fortsätta din resa längre och längre. Varje spadtag tar dig närmare sanningen. Ingen stress, inga regler - bara du och äventyret under jorden. Kostar lika mycket som en ☕ kaffe, men är roligare längre!