Elite Dangerous Standard Edition
Elite Dangerous är det definitiva rymdäventyret för flera spelare. Det tar det ursprungliga spelets öppna värld till den moderna generationen med en ansluten galax, en berättelse under ständig utveckling och hela Vintergatan återskapad i dess fullständiga galaktiska proportioner. Du börjar med ett litet rymdskepp och några få krediter, sedan är det upp till dig att skaffa sig de färdigheter, kunskaper, medel och det inflytande som krävs för att överleva i en livsfarlig framtidsgalax och sälla sig till de ikoniska Elite. I en tid med galaktiska stormakter och interstellära krig påverkar varje spelares historia den unika anslutna spelupplevelsen och den handgjorda berättelsen som ständigt utvecklas. Regeringar störtas, krig utkämpas utan givna vinnare eller förlorare och mänsklighetens gränser ritas om, allt baserat på hur spelarna agerar. Nu ingår säsongen Horizons! Upplev ett helt nytt perspektiv på galaxen med säsongen Horizons, som nu ingår i Elite Dangerous. Res från stjärnorna till främmande världar och ta mark i fordonet Scarab Surface Recon Vehicle. Tillverka vapen, skicka ut skepp från andra farkoster och upplev spännande samarbetsspel där du kan bli del av andra skepps besättning. En undrens galax Vintergatans 400 miljarder stjärnsystem är scenen för Elite Dangerous öppna spel. De riktiga stjärnorna, planeterna, månarna, asteroidfälten och svarta hålen i vår egen galax byggs till sina sanna episka proportioner i den största designade spelrymden i videospelets historia. En unik, uppkopplad spelupplevelse Regeringar störtas, krig utkämpas utan givna vinnare eller förlorare och mänsklighetens gränser ritas om, allt baserat på hur spelarna agerar. I en tid av galaktiska superkrafter och interstellära krig påverkar varje spelares personliga historia den unika anslutna galaxen och den handgjorda, utvecklande berättelsen. Lys upp ditt eget spår Uppgradera ditt skepp och anpassa alla komponenter medan du jagar, utforskar, strider, minerar, smugglar, handlar och överlever i 3301 års mördande galax. Gör vad som krävs för att tjäna färdigheter, kunskap, rikedom och kraft för att stå dig bland graderna i Elite. Många spelare Upplev oförutsägbara möten med spelare från hela världen i Elite Dangerous stora rymd. Flyg ensam eller med vänner i en sammankopplad galax där varje pilot du möter kan bli en pålitlig allierad eller din dödligaste fiende. Du måste registrera ett gratis Elite Dangerous:-konto med Frontier för att spela spelet Det ursprungliga open world-äventyret Elite Dangerous är tredje uppföljaren till 1984 års genredefinierade Elite, som tar det ursprungliga open world-äventyret till den moderna generationen med en sammanhängande galax, föränderlig berättelse och hela Vintergatan återskapad i verkliga galaktiska proportioner.