Inkluderar grundspelet The Elder Scrolls Online plus äventyren Morrowind, Imperial City, Orsinium, Thieves Guild och Dark Brotherhood. Varje legend börjar någonstans och i The Elder Scrolls Online börjar den med dig. Skriv din berättelse Tamriels levande förflutna, som utspelas nästan 1 000 år innan det ikoniska TES V: Skyrim. Med nya säsonger som innehåller kostnadsfria äventyr och belöningar var tredje månad utvecklas världen under din resa. VÄLKOMMEN TILL SÄSONGER – Kliv in i nya berättelser och experimentellt innehåll inspirerat av klassisk TES-historia, som levereras var tredje månad. Spela och lås upp storslagna belöningar med Tamriel Tomes. EN MÅNGSIDIG FANTASIVÄRLD – Färdas i Tamriel och upplev en värld av äventyr. Utforska svampskogar i Morrowind, kämpa mot Daedra i Oblivion eller duellera mot andra spelare i PvP-strider. RIKA BERÄTTELSER UTSPELAS MOT EN GEMENSAM BAKGRUND – Upplev berättarkonst skapad i samma anda som dina Elder Scrolls-favoritspel. Upptäck en ständigt växande värld tillsammans med vänner eller på egen hand. ETT SYFTE MED VARJE VAL – Välj mellan en rad uppdrag och utmaningar som passar dina önskemål och ambitioner. Gör denna Elder Scrolls-värld till din egen – du hör hemma här.