The Talos Principle Dyad Bundle
Paketet består av The Talos Principle: Reawakened och The Talos Principle 2. The Talos Principle: Reawakened Återvänd till en värld där tankeväckande pussel, politiska intriger och vidunderligt vackra vyer är vardag med The Talos Principle: Reawakened. Den här definitiva versionen ger dig möjligheten att uppleva den starka berättelsen i The Talos Principle igen via en utökad och omarbetad resa genom den simulerade världen. The Talos Principle: Reawakened har nytt innehåll, förbättrad spelmekanik och en uppgraderad presentation. Återupplev den kritikerhyllade expansionen Road to Gehenna och spela ett helt nytt kapitel, In the Beginning. Upptäck berättelsen om Alexandra Drennan när hon tampas med djupa existentiella frågor samtidigt som hon orkestrerar simuleringens första kritiska test för att utmana spelarna att tänka på vad det innebär att vara människa. The Talos Principle 2 The Talos Principle 2 är ett pusselspel som spelas i förstapersonsperspektiv och tvingar en att se saker ur helt nya perspektiv. Första spelets filosofiska teman och otroliga miljöer tas till en helt ny nivå med gradvis klurigare utmaningar. Du är född i en värld där den biologiska mänskligheten har dött ut men lever kvar i form av en stad full av robotar, och nu måste du ge dig ut på ett tankeprovocerande äventyr där en mystisk jättebyggnad med enorma krafter står i fokus. Ju mer du upptäcker, desto fler frågor tvingas du ställa om kosmos själva natur och meningen med civilisationer. Brutna löften om en bättre morgondag, rädslan för att göra om människornas misstag, valet mellan att gå förnuftets väg eller ge upp på mänskligheten helt och hållet… besluten du tar och vems sida du väljer får avgörande konsekvenser.