The Talos Principle Origin Bundle
Paketet består av The Talos Principle och The Talos Principle: Reawakened. The Talos Principle The Talos Principle är ett filosofiskt förstapersonspussel från skaparna av Serious Sam, Croteam, och har skrivits av Tom Jubert (FTL, The Swapper) och Jonas Kyratzes (Infinite Ocean). Inta rollen som en känslosam artificiell intelligens som befinner sig i en simulering av mänsklighetens största ruiner sammankopplade genom en hemlig katedral. Spelare ska lösa invecklade pussel som ökar i svårighetsgrad som är inflätade i en metafysisk återgivning av intelligens och betydelse i en värld som är dömd till undergång. The Talos Principle: Reawakened Återvänd till en värld där tankeväckande pussel, politiska intriger och vidunderligt vackra vyer är vardag med The Talos Principle: Reawakened. Den här definitiva versionen ger dig möjligheten att uppleva den starka berättelsen i The Talos Principle igen via en utökad och omarbetad resa genom den simulerade världen. The Talos Principle: Reawakened har nytt innehåll, förbättrad spelmekanik och en uppgraderad presentation. Återupplev den kritikerhyllade expansionen Road to Gehenna och spela ett helt nytt kapitel, In the Beginning. Upptäck berättelsen om Alexandra Drennan när hon tampas med djupa existentiella frågor samtidigt som hon orkestrerar simuleringens första kritiska test för att utmana spelarna att tänka på vad det innebär att vara människa.