Dead by Daylight Windows
10 år av skräck. 10 år av fruktan och livsfara. 10 år av brutala offer och spännande flykter. Döden är ingen tillflykt. Fyra envisa överlevare är evigt fångade i en värld full av ondska där inte ens döden är en utväg, där de möter en blodtörstig mördare i en livsfarliga katt-och-råtta-lek. Välj sida och kliv in i en värld full av spänning och skräck med skräckgenrens bästa asymmetriska flerspelarspel. Överlevare spelar i tredje person och har fördelen att de har bättre överblick. Mördaren spelar i första person och är fokuserad på sitt byte. Överlevarnas mål i varje match är att fly från området utan att mördaren får tag i dem. Det är inte så lätt som det låter – särskilt inte då miljön förändras varje gång du spelar.