The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition är det ultimata sättet att spela det prisbelönta rollspelet från Obsidian Entertainment och Private Division. Dags för en upplevelse utöver det vanliga! The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition innehåller grundspelet och allt tilläggsinnehåll och är det ultimata sättet att spela Obsidian Entertainments älskade rollspel. Den här nyutgåvan av mästerverket är optimerad för att vara den absolut bästa versionen av The Outer Worlds… även om du väljer att spela det kritikerrosade rollspelet som den absolut värsta versionen av din karaktär. Ditt skepp försvann på en resa till galaxens utkant. Nu, flera decennier senare, vaknar du upp och hamnar mitt i en djup konspiration som hotar att förgöra kolonin. Utforska de olika planeterna och platserna på Halcyon, bland annat den mystiska Gorgon-asteroiden och de underbara destillerierna på Eridanos. När du stöter på olika falanger som alla söker makt är det den karaktär du väljer att bli som avgör hur den här spelardrivna berättelsen utvecklas. Du är den oplanerade variabeln i företagets ekvation för kolonin. Utvalt innehåll: Den fullständiga utgåvan Rollspelssuccén från 2019 har uppgraderats med bättre grafik, förbättrad prestanda, nya animationer, miljöer med högre upplösning och en helt ny funktion – granater! Den spelardrivna berättelsen I sann Obsidian-tradition är det upp till dig hur du tar dig an The Outer Worlds. Dina val påverkar inte bara hur berättelsen utvecklas, utan även ditt karaktärsbygge, dina följeslagares historier och hur spelet slutar. Led dina följeslagare Under din resa genom den avlägsnaste kolonin får du lära känna olika karaktärer som vill bli del av din besättning. De har alla unika förmågor, samt egna uppdrag, motiv och ideal. Det är upp till dig att välja om du hjälper dem att uppnå sina mål eller utnyttjar dem i dina egna syften. Utforska företagskolonin Halcyon är en koloni vid galaxens kant, som ägs och drivs av en företagsstyrelse. De styr allt… förutom de monster som lämnades kvar när terraformeringen av kolonins två planeter inte gick helt enligt planen. Hitta ditt skepp, bygg upp en besättning och utforska bosättningarna, rymdstationerna och de andra intressanta platserna runtom Halcyon.