Hunt: Showdown 1896 - Starter Edition
Påbörja ditt äventyr i Hunt: Showdown 1896:s värld med ett övertag gentemot konkurrensen. Det här paketet innehåller The Prodigal Daughter (jägare) och hennes vapen, såväl som The Last Gust (Ranger 73 Swift), Carter (jägare) och hans vapen, samt 1150 Blood Bonds.