Chicory: A Colorful Tale
Chicory: A Colorful Tale är ett topdown-äventyrsspel i en målarbok där du kan rita på allting. Använd dina målarkrafter till att utforska nya platser, lösa pussel, hjälpa dina vänner och förändra världen! Något hemskt har hänt. Superkonstnären och penselsvingaren Chicory har försvunnit, och all färg i världen med. Det är upp till dig, Chicorys strsta fan att plocka upp penseln och vikariera för henne. Det är inget lätt jobb … men du är redo! Antagligen!