Skaffa 2025 Premium Edition för att få åtkomst till allt större berättelseinnehåll och uppdrag från Tamriel. Innehåller basspelet, 2025 Content Pass och alla åtta föregående kapitel. Köp nu för att få direkt åtkomst till ett nytt riddjur, husdjur och gestpaket, plus bonusbelöningar när Seasons of the Worm Cult Part 1 lanseras i juni. Färdas till den mystiska ön Solstice och inled ditt nya äventyr där huvudberättelsen i The Elder Scrolls Online slutade. Även om Molag Bal och Mannimarco blev besegrade i Oblivion-planet Coldharbour så har Worm Cult återvänt. Upptäck deras lömska planer och hemligheterna hos Writhing Wall, en gigantisk uråldrig barriär som delar ön. Tamriels öde står på spel! Med 2025 Content Pass kan du upptäcka fyra större innehållsuppdateringar inklusive ett världsomvälvande spelevent där du tillsammans med övriga spelare måste stoppa Worm Cult och riva Writhing Wall! Innehåller två Dungeon Packs (totalt fyra nya dungeons), tvådelat berättelseinnehåll, speleventet och en helt ny zon att utforska. DIN LEGEND BÖRJAR HÄR DEN MEST MÅNGSIDIGA FANTASYVÄRLDEN – Färdas genom det vidsträckta Tamriel och upptäck en värld full av äventyr. Utforska svampskogarna i Morrowind, kämpa mot Daedric-styrkor i Oblivions riken eller möt andra spelare i olika typer av PvP-strider. RIKA BERÄTTELSER PÅ EN GEMENSAM DUK – Upplev prisbelönt berättarkonst skapad i samma anda som dina Elder Scrolls-favoritspel. Upptäck en ständigt växande värld och de många varierade karaktärerna med vänner eller på egen hand. ETT SYFTE MED VARJE VAL – Välj mellan en rad uppdrag och utmaningar som passar dina önskemål och ambitioner. Greppa ett fiskespö och koppla av vid vattenbrynet, leta efter försvunna skatter, bemästra dungeons i grupp, tillverka nya rustningar eller upplev detaljrika berättelseuppdrag. Gör denna Elder Scrolls-värld till din egen – du hör hemma här.