Modern Tales: Age of Invention (Xbox One Version)
Paris, 1900. Några av världens mest briljanta vetenskapsmän blir kidnappade under den pågående världsutställningen. Frågan är varför. Spela som Emily Patterson, dottern till en av de kidnappade, och bedriv din egen utredning. Följ gärningsmannens spår och stoppa hans onda planer innan världen går under.