Murder in the Snow Bundle
Upplev julens magi med Murder in the Snow Bundle. Det innehåller tre förtrollande dolda objekt-äventyr som tar dig till världar fulla av mysterier, under och julglädje. Ge dig ut på spännande resor och upptäck spännande mysterier under den mysigaste tiden på året. Vad finns i paketet? Yuletide Legends: Who Framed Santa Claus – följ jultomten på ett episkt äventyr där han kämpar mot klockan för att rentvå sig och rädda julen! Hitta ledtrådar, lös pussel och utforska en charmig värld med jultema för att ta reda på vem som försöker sätta dit tomten. Modern Tales: Age of Invention – Ge dig in i en alternativ version av den viktorianska eran, full av innovationer och intriger. Lös kluriga pussel och lev dig in i en spännande berättelse full av mysterier och äventyr. Enigmatis 3: The Shadow of Karkhala – Den demoniska predikanten har flytt till ett avlägset bergsområde på jakt efter en ruskig hemlighet som kan göra honom överlägsen. Han har redan lyckats undfly vår detektiv och hennes kollega Hamilton två gånger: en gång i Maple Creek och en gång i Ravenwood. Den här gången är det personligt – det är knappast någon hemlighet.