Paper io 2: Complete Edition
Måla kartan i din egen färg, eliminera dina motståndare, få den högsta poängen och ta över Paper io-världen. Tävla i hårda strider och bli en mästare! Funktioner: - lika många kartor som det finns länder i världen - flerspelarläge med upp till 4 spelare på en skärm! - 40+ skins som också ändrar utseendet på din terräng - 11 roliga hattar att bära - Anpassat spel med 60+ olika utformade kartor - Powerups som dyker upp under spelets gång - medryckande musik - enkla kontroller så att alla kan spela - enkla regler och massor av kul! Glid över det vita utrymmet eller din väns territorium och skapa anslutning tillbaka till din egen färg för att göra anspråk på det området. Se upp! När du rör dig utanför din färg är din svans utsatt för attacker och du kan elimineras av andra. Använd dina strategiska färdigheter och powerups för att attackera och göra anspråk på allt det vita utrymme som tidigare ägdes av andra spelare!