The Final Station Collector's Edition
To koniec świata. Ale koniec nie zupełnie dla ciebie... przynajmniej jeszcze nie teraz. A na razie masz do dyspozycji lokomotywę na tysiące ton, gotową zawieźć cię tak daleko po torach, na ile wystarczy paliwa, dając ci definitywną przewagę nad zakażonymi hordami. To jest Stacja Końcowa. Tak naprawdę chodzi o to, czy pomożesz ocalałym dostać się do ich miejsca docelowego... bądź pozwolisz im zginąć i oddać na łup swoje ciała. Czasem ludzie sprawiają więcej kłopotów, niż są warte. + Enquanto o comboio está a caminho da Estação Final, estás numa viagem pelo mundo moribundo, com o objetivo final de encontrar o último abrigo. Vais descobrir novos locais, rever lugares familiares, encontrar novos e perigosos inimigos, bem como mais pistas sobre o mistério das Visitas.