Hello Neighbor Bundle
Rabat na dwie gry z serii Hello Neighbor! Nie czekaj, jeśli chcesz poznać wszystkie sekrety sąsiada! Hello Neighbor to słynna gra z gatunku horroru, w której przekradasz się do domu sąsiada, aby poznać sekrety ukryte w jego piwnicy. Hello Neighbor: Hide and Seek to dramatyczny prequel Hello Neighbor, który opowiada o tragicznej historii rodziny sąsiada Zagraj w chowanego ze swoim bratem – obydwaj musicie sobie poradzić z utratą członka rodziny.