Oferta specjalna! Zdobądź 10 pakietów „The Show Pack”, aby zbudować swój skład w Diamond Dynasty, oraz pakiet „Equipment Pack”, aby spersonalizować swojego zawodnika w Road to the Show. Zakupione elementy można odebrać po ponownym uruchomieniu gry. Informacje na temat odebranych elementów będą wyszczególnione w skrzynce odbiorczej profilu.