Sniper Ghost Warrior Contracts 2 to największe wyzwanie w dotychczasowej historii uznanej przez krytyków serii, wprowadzające strzelanie na ekstremalny dystans przekraczający 1000 metrów. Nie ma lepszego sposobu na przygotowanie się na emocjonującą kampanię dla jednego gracza rozgrywającą się na współczesnym Bliskim Wschodzie, niż Deluxe Arsenal Edition. Zawartość: ZXR .45 ACP – To jedyny pistolet maszynowy w grze wyposażony w tłumik. Strzela także największymi pociskami, dzięki czemu będzie potężnym dodatkiem do twojego arsenału. Obrzyn Kings Arms – Jedyna strzelba, którą można nosić w miejscu na broń boczną, zwykle zarezerwowanym dla pistoletów – to bardzo kusząca zamiana. Giovanni Mk12 Auto – Jedyna strzelba w grze wyposażona w tłumik. Wróg nie zorientuje się, co go trafiło. Pistolet Prescot SR-9 – Posiada najlepszy tłumik w grze, dzięki czemu jest niezastąpiony w taktycznej walce w zamkniętych przestrzeniach. Skórka broni „Ogień i lód” Skórka broni „Plama farby” Skórka broni „Koliste kształty” Skórka broni „Mroczna klątwa” Skórka broni „Graffiti” Skórek broni można używać w połączeniu ze wszystkimi modelami broni w grze.