Hail & Ice Skin Pack
Ujarzmij moc burzy i zabijaj z zimną krwią dzięki pakietowi DLC „Lodowa nawałnica”. Użyj jednej z tych trzech pasujących do wszystkich modeli w grze skórek, a wrogów zmrozi strach na sam widok twojej broni. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.