Solitary Sniper Weapons Pack
Siej spustoszenie na duży zasięg dzięki pakietowi DLC broni „Samotny snajper” zawierającemu trzy różnorodne, lecz równie zabójcze karabiny wyborowe: PR15 HERA, LSSR SOKIL 4 i XG Dawen. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.