EURO Skin Pack
Snajperzy z całego świata, zjednoczcie się! Uczyńcie Kuamar swoją ojczyzną dzięki tym ekskluzywnym skórkom europejskich flag pasujących do wszystkich broni w grze. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.