Flesh & Blood Skin Pack
Patrz, jak wrogowie drżą ze strachu za sprawą pakietu DLC „Krew i ciało”, który zawiera dwie pasujące do wszystkich modeli broni makabryczne skórki, które wzbudzą strach nawet w najśmielszych przeciwnikach. Wymaga podstawowej wersji gry Sniper Ghost Warrior Contracts 2.